vineri, 3 octombrie 2008

Un fel de reply

Fiind o mare amatoare de analogii, voi face si acum una, cu riscul de a devia de la subiect:

FedEx este unul din cei mai mari jucatori multinationali de curierat. Compania are vanzari de aproximativ $40 de miliarde, 290.000 de angajati in 211 tari, iar in 2007 a fost a 6-a cea mai admirata companie americana (Fortune magazine).

Fred Smith este presedintele si fondatorul FedEx-ului. In timp ce acesta studia la Yale, un professor i-a dat nota C (aprox. nota 6) pentru un proiect despre… o companie multinationala de curierat! Feedback-ul ‘criticului’? “Este o idee proasta si nu va functiona niciodata!”

Concluzia mea? In mare parte sunt de acord cu post-ul Andreei. O idee buna, o lucrare reusita, poate sa primeasca critici dure din partea unora. Si chiar daca ideile geniale nu s-au nascut din contradictii, au fost fie blamate, fie neapreciate. Important este sa nu luam o parere drept cea buna, doar pt ca vine din parte unui specialist. Punct.

3 comentarii:

Andreea spunea...

eu vorbeam mai mult de arta. exista multe domenii in care parerea unui specialist conteaza si trebuie luata in seama. trebuie sa recunoastem ca unii stiu mai multe despre un domeniu anume si sa invatam de la cei mai buni. dar cand vine vorba despre arta....

Andreea spunea...

aaa... si asta ca sa vada prietenul nostru cu papuse ca si noi doua avem pareri diferite si le postam.

Flavia spunea...

:)))
nu ma mai contrazice ca imediat iti sterg commentul!