sâmbătă, 4 octombrie 2008

Dude, do you wanna crash the mall?

Mare valva a fost atunci cand s-a deschis Iulius Mall in Timisoara. Timisorenii erau incantati ca intram si noi in rand cu lumea buna. Pana un alta, ‘Banatu-i fruncea’, asa ca daca Bucurestiul are mall, Clujul are mall, nu ne puteam lasa noi mai prejos. Acum avem si noi mall, si nu orice fel de mall!
Mall-ul in Timisoara a devenit ca biserica intr-un sat: un centru polarizator. Vrei sa-ti cumperi o carpa urata si scumpa, mergi la mall. Vrei sa mananci crispy strips de la KFC, mergi la mall. Daca vrei sa platesti 100 de mii pentru un pumn de porumb ca sa mergi la cinema, mergi la mall! Daca vrei sa iti duci copilul sa se joace, il lasi la oribilitatea aia de Kids World sau cum se numeste. Si nu numai! Daca vrei sa iti schimbi pasaportul, sa iti iei permisul de conducere, sa te duci la strand, sa te casatoresti (!!!) mergi la mall!
Mai nou, daca vrei sa mergi (culmea!) la plimbare, te plimbi prin mall! In rarele ocazii in care m-am aflat si eu la mall, am vazut zeci, sute de pipite imbracate ca ‘la disco’, cu tocuri teribil de mari (si urate de altfel), cu fuste scurte, si machiate ca niste paiate. Am eu o sugestie: vreti sa vedeti pitzipoanca.org in direct? Mergeti la mall!
Pai chiar asa? Unde au disparut cinematografele din centru, parcurile, magazinele, cafenelele, primaria? Si cum de nimeni nu se sesizeaza cu privire la trend-ul acesta? Sau chiar toata lumea viseaza sa isi oficieze nunta in miros de cartofi prajiti si shaworma? Eu nu! Mie nu imi place la mall. Mall-ul este aglomerat, iar preturile astronomice nu sunt justificabile, caci rar gasesti o haina cu adevarat frumoasa.
Insa noua, romanilor, ne place sa preluam modele vestice, fara sa ne fi creat un fundament stabil in prealabil, pe care sa construim astfel de lucruri. In mall-urile americane gasesti haine de 10 ori mai ieftine decat in mall-urile din Romania. Numai la noi mall-ul este o fita, si una de prost gust pana la urma.
Exista oameni care isi petrec atata timp la mall, ca nu isi pot imagina viata fara el. Si totusi, era viata chiar asa de groaznica pana sa apara mall-ul?
P.S. stiu, si mie imi place in Bamboo si Carturesti. Atat!

P.P.S: Acum offtopic, dar doamne cat de funny!

Un comentariu:

Anonim spunea...

yes. i think i do.