miercuri, 19 noiembrie 2008

Edutainment?!??

Daca tot eram la capitolul Youtube, m-am uitat putin si prin topul celor mai comentate video-uri. Si de ce am dat? Al treilea cel mai comentat video este cel al unui tanar (chiar de varsta mea - 21 de ani) dintr-un orasel al statului Tennessee, Chris Crocker (pseudonim). Chris asta este destul de celebru in SUA, datorita video-urilor postate pe internet (Youtube si Myspace). El s-a audodefinit ca fiind un "edutainer" (combinatie intre termenii educator si entertainer).
Ei, se pare ca debutul si l-a facut cu un monolog despre Britney Spears. La inceput am zis ca este o gluma, ca sa aflu mai apoi ca el a declarat ca desi multe filmulete sunt intr-adevar parodii, acesta esta este cat se poate de sincer.
Inainte sa va uitati la video, va mai spun ca in decurs de 24 de ore de la data la care a fost postat, video-ul a acumulat 2 milioane de vizualizari. In momentul de fata are 341,517 de comentarii, 23,296,956 de vizualizari si 176,034 de rating-uri! 'Leave Britney alone' i-a deschis multe usi lui Chris, care a dat interviuri pentru CNN, MSNBC, The Howard Stern Show, Fox News, Jimmy Kimmel Live! si nu numai!
Parerea mea despre acest video este lipsita de importanta. De altfel, cei care ma cunosc isi dau seama de pe acum ce parere am eu despre video. Dar va rog pe voi sa va spuneti parerea: credeti ca vorbeste serios sau nu? Si cum se explica toata atentia pe care a primit-o?



Daca mai aveti apoi curiozitatea, aici veti gasi un alt video al lui Crocker, mult mai... intens! :))

5 comentarii:

Radu S spunea...

o tampenie. nu-mi vine sa cred ca m-am uitat de 2 ori.

Flavia spunea...

:) da radu, stiu! al doilea, de pe link, este absolut ingrozitor!!! ma sperie de-a dreptul!

Andreea spunea...

de doua ori radu ????????????? o doamne!!! sick!!! eu nu am putut sa ma uit la tot!!!

Anonim spunea...

Eu la jumatate am cedat nervos. DAR din cauza oamenilor ca el, eu ma simt normala. Si ma bucur ca exista un Chris care sa imi cimenteze normalitatea. Prin comparatie, evident :)

Anonim spunea...

toata filmuletele astea (impreuna cu copilul care rade) au fost compilate intr-un episod din South Park. Here it is

http://www.youtube.com/watch?v=1HMT3iCyddg