vineri, 7 noiembrie 2008

Beware of the monsters in your life!

Am gasit pe net un program destul de fun in care poti sa pui la un loc 2 poze a doua persoane si sa vezi ce corcitura ar iesi din cei doi. Evident, programul e prea putin profesionist ca sa iasa ceva credibil. Dar, fereasca-ma pe mine, si pe voi - ce ar iesi din doua verze de Bruxelles!!! Aoleuu!



In alta ordine de idei, copilul meu si a lui Barack Obama ar fi aratat asa:



Andreea cu George W. Bush, care ocupa pentru inca vreo 70 de zile pozitia de presedinte al SUA, sunt norocosi sa aiba asa o frumusete de copil!

3 comentarii:

Anonim spunea...

LooL Recunosc ca imi place copilul Flaviei cu Obama. Flavia e cu Obama, nu?

Flavia spunea...

Tomata : da da, al meu e :)) Are ochii mei dar privirea lui Barack :))

Radu S spunea...

si mie imi place ala cu obama. GG!!