miercuri, 23 septembrie 2009

Uitati-va la filmul asta

De cateva zile am in minte un post pe care nu am timp sa il scriu.
Azi de ex m-am sculat la 11:30 (cu o mica mahmureala dupa aseara), in 20 de minute trebuie sa fiu la gara ca merg la Haga cu colegii pentru un seminar. dupa seminar, seara avem Space Party si nu stiu in ce sa ma imbrac!!!! distrusa!
Pana reusesc sa scriu ceva si pana se hotaraste si Flavia sa ne dea o doza de narcisism sau ceva va dau un trailer de la un film pe care l-am vazut aseara la International Movie Night. Mi s-a parut foarte, foarte bun!
Este un film unguresc, a castigat ceva premii si actiunea se petrece in metro si in statiile de metro din Budapesta. Ai momente in care razi, momente cand iti sare inima din piept, momente in care iti vine sa plangi si momente cand iti vine sa dai cu pumnul in televizor.
Kontroll! sigur o sa va placa!

4 comentarii:

Richard M. Ilie spunea...

Il am pe comp de 2 ani si inca n-am avut vreme de el. Poiate acum ca insisti tu :P

Răzvan spunea...

Da, dau si eu un Thumbs Up pt filmu asta! E fain in adevaratu sens al cuvantului!
Cu ocazia asta o sa-l revad si eu! :D

Andreea spunea...

pai insist richie! e chiar foarte fain! razvane ma bucur ca ti-a placut! este un film pe care si eu sigur o sa il revad.

Flavia spunea...

narcisismul e pe vine. no, really.