miercuri, 2 septembrie 2009

Politically incorrect

Momentul a venit!
Va incant privirile cu niste mesaje siropoase si, evident, politically incorrect. Pentru ca toti, in adancul sufletului suntem primitivi, rasisti, misogini, perversi, alcoolici, increzuti, superficiali, miserupisti, plini de prejudecati, pur si simplu putrezi. Si ne place. Va invit sa va mandriti cu caracterul vostru mizerabil! Eu fac asta in fiecare zi.








Cu dedicatie speciala pentru tine si pentru tine!





Aceste minunate mesaje sunt produsul TshirtHell - where all bad T-shirts go!

7 comentarii:

Anda spunea...

abia astept. eu nu mai sunt zen. si sincer, acum imi vine sa spanzur pe cineva... doar asa de fun.

Flavia spunea...

ala cu natural redhead e special pt anda :))

Anonim spunea...

I drink in moderation :))) da, sigur. debaterii adevăraţi nu se încurcă cu jumătăţi de măsură :P

oricum tricoul tău ăla cu i'll try being nicer (cred) e ZE ONE!

Flavia spunea...

anda- atunci astea sunt pilula minune de care ai nevoie!

flavia - asa e!!! si sa nu uitam: ginger kids are evil!!!

Lore - asa e, ardor-ul mi-a compromis pe veci ficatul! daca nu as fi o finuta, as cere despagubiri. cat despre tricou, te referi la ala al meu cu I'll try being nicer if you'll try being smarter? :)

Andreea spunea...

mie cel mai mult imi place aia cu slavery gets shit done! (pt aia care sunt politically corect, I was of course kidding, pentru oamenii normali insa...Nu, nu glumeam :)

Lars spunea...

geniale:))

Flavia spunea...

I know!