duminică, 13 septembrie 2009

This night never happened! :)

Pe modelul ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa se intample va scriu un post in timp ce ma tai incet cu lama ca sa imi provoc durere.:)
Am avut o zi minunata, minunata, la Marea Nordului pe care tarata de colegele mele (observi Flavia ca nu le numesc prietene!) am vrut sa o continui absurd la un party al facultatii. Pe modelul lui Raul aka Dangeons&Dragons aka Geekul Emo de pe cocalari.ro, m-am intors dupa o ora acasa (o ora cu tot cu drumul pana acolo si inapoi pe bicicleta) si ma intreb de ce m-am dus acolo, mi-am irosit ceva timp din viata cand puteam sa stau acasa si sa ma joc World of Warcraft!!! Duhhh!!! (ok,ok, marturisesc, asta spunea Raul, eu de fapt as fi stat si as fi citit La Medeleni).
Uff! ma rog, ca sa intelegeti de ce am spus ca totul e pe modelul ai grija ce iti doresti...vorbeam inainte cu Flavia pe mess si ii spuneam ca am impresia ca toti baietii de varsta mea sunt luati - ma rog, aici in Olanda daca nu is luati is gay, so !( ok,ok, nu toti, dar multi! Multi, Doamne, Multi!) si ca ma aflu intr-o situatie fara scapare care nu are decat o singura luminita ce razbate din bezna: copiii de liceu! (hahahahaha) ma rog, m-am exprimat eu mult mai plastic pe mess, pt ca e mensaje privado si imi permit, dar ideea tot asta e, ii spuneam ca trebuie sa ma reprofilez pe liceeni! Apai daca ideea asta groteasca a avut o sansa minima sa se materializeze cumva (si nu a avut) sigur nu o mai are acum.
Va spuneam ca am mers la party-ul asta al facultati. TRebuia sa imi dau seama la ce ma inhaitez cand am aflat ca party-ul se chema Multi -kulti :)) si ca trebuia sa Dress your Country -which of course I did not do, I am long past that period! Am ajuns acolo si m-a lovit mirosul de bal al bobocilor. Clubul era horror beyond compare si oamenii la fel deci nici macar nu era un bal de Loga sau Colegiu sau Moisil! Era exact atmosfera unui Bal al Bobocilor la ceva liceu gen.... (oh crap, simt cenzura cum imi sufla in ceafa, nu o sa zic ce gen de liceu ca sa nu supar pe nimeni! NA!)
Mai si nu stiu cum se face ca la partyul asta execrabil erau jumate doar copii de liceu! O blondina care plangea ravasita in timp ce un prieten saritor -uff!!! iarasi cenzura asta nu ma lasa sa scriu liber - o saruta duios desi cu 2 minute inainte aceeasi blondina in cauza isi vomitase plamanii. Doua grupuri de baieti -poate din clase sau licee rivale :P- care se bateau in fata clubului si erau pe punctul de a primi o sfanta corectie de la vesnicul bodyguard negru, imbracat in costum negru (black man in black :). Uff! si asa s-a incheiat aventura mea cu liceenii inainte de a incepe.
Daca Anda uraste barbatii, apai aflati ca eu nu ii urasc, eu in schimb nu ii gasesc! Unde v-ati ascuns fratilor? Sigur nu in Olanda! Adevarul e ca nici nu ii caut eu cu prea mare convingere dar tot mi se pare ca am re-intrat pe piata in perioada de criza si in acest domeniu. Poate ca nu sunt eu obisnuita cu mediul asta de vanatoare, dar mi se pare ca numarul baietilor decenti este incredibil de mic. si daca este decent baiatul, afli ca e gay sau committed.
Dar serios vorbind acuma, stiu ca pe masura ce inaintezi in varsta devine tot mai greu sa date, dar am abia 22 de ani las-o naibii! Ma simt ca o divortata la vreo 48 de ani cand e prea tanara sa se dea batuta si totusi prea in varsta sa mai gaseasca partide la tot pasul. Sa fii pierdut eu deja trenul? Sa fie toti baietii pe gustul meu luati? Intr-un fel, trebuie sa marturisesc, ca mi-as pune intrebari daca ar fi singuri, there must be something fishy....
OH well....ma duc sa ma culc, ca sa am puterea sa o iau maine de la capat...nu pentru ca aici nu e foarte divin, dar experiente dinastea incredibil de ratate te atrag intr-un vacuum din care e greu sa iesi la lumina.
Ooo tu Mare Destin ,ce tepe imi mai tragi uneori! :)))

Popa a citit postul asta si mi-a dat melodia asta sa o ascult:

Deci mai am 8 ani!!!

25 de comentarii:

Flavia spunea...

andreea, dupa experientele mele sub 20 si plus 30, cele internationale, urbane, rurale si cele de-a dreptul odioase, poti sa iti spun ca NICI MACAR astia care ar trebui sa fie our last resort nu sunt a safe bet. Sa iti amintesc cat am stat dupa cacatul ala de suc care nici azi nu stiu ce gust are? O VARA INTREAGA =))

Andreea spunea...

hahaha! asa e! deci pana la urma merita stima si ceie care isi fac rost de liceeni, nu? :)))auau flavia, mi-ai luminat ziua, there is someone lamer than I am :)))))

Anda spunea...

Iti dai seama ca si atitudinea de "urasc barbatii" o sa ma faca sa-mi gasesc printul charming instant. Cred ca pana la urma o sa ajung sa ma combin cu antiblogul. Macar asta ma vrea de la inceput :))) [vai cat pot sa fiu de macabra... numai frustratii ma vor, sau doar ca amanta.... cacat :))))]
Si eu ce sa zic. Mai 5 ani si gata, viata mea s-a terminat!!!! Ca sa nu spun ca deja ma simt ca o pruna expirata.

Cârtiţoiu` spunea...

Fetelor, fetelor, vă rog! Sunteţi frumoase, deştepte...o combinaţie letală. Deci, mai puţin pesimism, mai mult optimism şi mai puţine party-uri cu elevi, că eu îi urăsc din străfundurile inimii câteodată. Probabil fiindcă am trecut de etapa asta a vieţii şi-mi vine numa' să-i dau cu capu' de pereţi.

Andreea spunea...

ah andra nu cred ca exista cineva aici la care sa nu ii explodeze vreo vena cand aude de copii de liceu:))daca nu as stii ca eu dau cu pumnul doar in oamenii pe care ii iubesc, cred ca i-as bate si eu:))

anda: nu dispera, in ultima instanta, te mariti cu Paul ca si asa sunteti de acord cu privire la numele fetitei voastre:))) :P

Anda spunea...

Ah... Paul. Da, daca niciun barbat nu ma vrea, el va fi ultima solutie :)) desi nu-s chiar asa disperata! Inca... :))
[sunt curioasa daca el va citit vreodata chestia asta... daca citesti, Paul, tu nu esti fraier!]

Paul spunea...

da citesc.....si da imi place ca sunt ultima solutie ma face sa ma simt ca morfina:)

Andreea spunea...

ah paul, mereu optimist:) orice ar spune anda tu tot gasesti un motiv sa te simiti bine cu tine! stii bancul ala cu baiatul optimist si baiatul pesimist? :)))

Anda spunea...

:)) Aproape ca ma simt vinovata ca Paul-morfinul ma accepta asa cum sunt: o scarba veritabila. Lasa pisi, fiica noastra Eva Maria o sa creasca intr-un mediu plin de iubire, fara sa-si dea seama de adevarata mea latura de scorpie [pe care nu mi-am ascuns-o niciodata].
PS1: vreau eu sa stiu bancul cu baietii :P
PS2: "ma simt ca morfina" <- am ras cu lacrimi!!!

Dani spunea...

@andreea: o sa îmi spui acuma ca vrei sa te si măriți...ooohhh snap!!!
Postarea asta îmi aduce aminte de un fost coleg de facultate care își dorea (încă își dorește) extrem de mult o relație...serioasa. A ajuns sa meargă la cursuri de salsa, în căutare de relații serioase. Si am tot stat si m-am gândit, dacă eu as fi femeie, si as cauta o relație serioasa, m-as duce la cursuri de salsa? Uite tu cred ca îmi poți răspunde la întrebare.
In alta ordine, poate mai ti minte reclama asta de la sprite:
http://www.220.ro/yR2ijGs5tv/Reclama-Sprite-I

Andreea spunea...

hahahaha! da dani mi-o amintesc :)) exact asta a zis si flavi, e ca si atunci cand cauti cheile disperat si fix cand nu le mai cauti le gasesti. dar mai stii ca am avut noi disctuia aia pe mess si ti-am explicat eu de angoasa asta a mea de a fi singura :) asa ca nu vreau sa ma marit si nici o relatie serioasa nu vreau acum dar acum iarasi sunt singura si nu imi convine :(
cat despre ideea cu salsa, nu numai ca nu mi-as cauta un baiat mergand la salsa dar nici nu as iesi cu un baiat care face salsa :)

Andreea spunea...

@ anda: doi frati, unul prea optimist si celalalt prea pesimist. Parintii hotarasc sa ii calmeze si de Craciun le dau urmatoarele cadouri: celui pesimist ii dau un cal. Cand vede cadoul, pesimistul spune: of... si acum o sa trebuiasca sa curat balega dupa el. Optimistului ii dau nici mai mult nici mai putin decat o balega. Optimistul spune: VAI!!!!! unde e calutul????:))))

Anda spunea...

Am ras cu lacrimi, mi te si imaginam: VAAAAI, UNDE E CALUTUL!!!
Sincer... totusi cred ca Paul NU prefera balega :))

Si mai era si reclama la Sprite cu "cel mai bun prieten al tau te doreste". Bine extrapoland un pic la experientele din ultimele zile, poti sa nici nu fi fata si sa te doreasca cel mai bun prieten, depinde ce blestem ti-o picat in cap.

Ah si un mic offtopic: as vrea sa va anunt pe aceasta cale ca am facut 113,1 din 120 la licenta la examenul grila!!! Sunt o divina, stiu... Inca n-am primit nota finala. Mai am prezentarea proiectului, dar acolo n-am stres. Ah si... am terminat faculta :( de data asta de tot...

Flavia spunea...

anda, felicitari, dar nici nu ma asteptam la mai putin din parta ta!

dani, a cataloga pe cineva drept 'disperat' pentru simplul fapt ca isi doreste ceva nu mi se pare corect. imi aduce aminte de cand eram in clasele primare si obisnuiam sa ne batem joc de un coleg daca aflam ca ii place de cineva. Disperata nu e Andreea, care daca ar avea de unde alege nu ar avea nici cea mai mica problema. VOI sunteti de vina. voi cu pantofii vostrii aiurea, cu homosexualitatea voastra (apropo andre, dupa faza cu giuseppe iti inteleg durerea!!), cu aiureala si penibilitatea voastra. am zis

Andreea spunea...

anda!!!!!!!!!! bravo!!!!!!! felicitations!!!!!! stiam noi ca esti o adevarata! si aia cu prietenul tau cel mai bun te doreste era iarasi un apropos la mine???:))) banuiesc!:) se pare ca eu am fost muza acestor reclame!:)
flaviuta, mersi pt ca imi iei apararea mereu ca sacalii! THIS IS SPARTA!!!! :) te iube!

Anda spunea...

Multumesc fetelor.

Flavia m-am pus sa citesc cartea de la tine. Tin sa precizez ca azi i-am vazut pe blond si pe roscat! Blondul nu e deloc perfect :( [mi s-a reconfirmat a treia oara in ultima saptamana] si roscatul crede ca urasc barbatii dupa ce am pus link spre blog pe facebook, nu s-a obosit sa citeasca tot.. oricum, n-a fost nimic special.

Andreea... totusi eu am fost mai draguta decat Dani, care nu stiu de ce are impresia ca esti disperata [altfel de ce ar da un hint in sensul asta cu linkul respectiv]... doar pentru ca iti doresti sa nu fi singura nu e o dovada a disperarii. Probabil el nu se simte niciodata singur...
Si asta cu prietenul cel mai bun poate era un apropo inainte, acum e doar un fapt!

Andreea spunea...

da asa e anda, acum e doar un fapt :) dar stai linistita, eu nu am nicio problema cu tine, you are my friend, poti sa spui orice :) TE PUP medicinistooooooo!!!:)

Flavia spunea...

nu, nu, asta nu e sparta, it's the dictatorship of flavia the great and enlightened !!!

Dani spunea...

hai ma flavia ca eu încercam sa fiu hazliu, nicidecum răutăcios

Andreea spunea...

ah dani ai tu un stil de a pune problema atata de ciudat ca tot timpul reusesti sa ne faci sa ne atacam! oh well...

magazin virtual spunea...

poate ar trebui sa desparti un cuplu ..nu sa te orientezi spre baieti de liceu :))

Andreea spunea...

sa despart un cuplu? uff...e totusi prea mean, nu ma ocup cu dinastea. mi se pare ca asa ne furam noi caciula, fetele, una la alta :(

Flavia spunea...

andreea, ma dezamagesti. fetele (bine, nu noi, pentru ca noi suntem mai bune decat ele - da, proastelor!) sunt niste imputite si niste viespi! ce sa nu furi!plunder and destroy my friend! fara mila! ca printipurile nu tin nici de foamne si nici de cald. te pupa prietena ta insomniaca si cu usoare stari de greata (cauzate de mancare, nu copii)

Flavia spunea...

ah, ai observat ca ai doua click-uri la 'ne combinam' :)

Andreea spunea...

plunder and destroy my friend! ce proastanaca poti sa fii! jur!:))dar uiti ca daca devin amanta si dupa prietena oficiala sunt cam 90% sigura ca o ma insele si pe mine!:( deci cred ca o las pe alta data asta cu distrusul- desi cateodata imi vine sa imi arunc principile la gunoi!:(