miercuri, 11 martie 2009

Traian si Traian sitting in a tree, K.I.S.S.I.N.G !


Din categoria in alta ordine de idei.... trec de la un subiect la altul si scriu un post unul dupa altul pentru ca trebuie sa scriu un book review pentru o carte despre Hamas pana maine si nu imi vine sa ma apuc de treaba :(
Zilele astea am tot citit diferite articole in cotidianul despre intrarea lui TRaian Ungureanu in politica si cum el acum nu mai este editorialist la Cotidianul. si cand spun nu mai este, spun ca nu i se mai permite sa faca asta, in calitate de politician nu mai e cica in concordanta cu politica ziarului. Ceea ce mi se pare total normal si cu printip, daca ma intrebati pe mine. Bun, dupa ce l-au dat afara, TRU a inceput sa atace, colegii de la cotidianul sa il atace inapoi, Doru Buscu sa faca chiar acuzatii de genul "...de la o vreme încoace şi-a falsificat contractul şi a vândut activism politic sub semnătura jurnalistului" "el primeşte bani de la PDL... Bani care acoperă, poate, şi serviciile omagiale din ziar." Ce sa mai, topicul a fost hot pentru cateva zile si cred ca ziarul a avut o crestere de vanzari de 100%. CA sa nu mai zic de TRU CAre a venit si el cu ceva de genul: "Şi tocmai pentru a da cenzurii aparenţa principiilor, Cotidianul şi-a intoxicat cititorii. Cu ajutorul câtorva fraude(...) Aveţi în faţă harta idealurilor ziarului Cotidianul: jurnalismul e ruda prost scrisă a defăimării şi desăvârşirea ipocriziei. Jurnalismul nu e rigoare, idee şi pasiune. Jurnalismul e un paravan." (Sursa: www.cotidianul.ro)
M-a interesat subiectul pentru ca 1. Nu imi place de TRU, cum de altfel nu imi place de niciun fervent suporter al lui Basescu-cel cu vino-ncoa. 2. Imi place de Doru Buscu, imi place cum scrie, ca si director editorialist si ca om din CAtavencu ce sa mai. De si nu sunt cine stie ce fan Catavencu, citesc ocazional de ani de zile avand in vedere ca mama e o pasionata. Na si pentru Doru am avut mereu o afectiune pentru ca mi se parea un fel de Toni Grecu al CAtavencilor.
ACUM insa, nu sunt doar interesata ci si consternata - ma rog, consternata e mult spus, o sa pot dormi la noapte bine si dupa ce am aflat faza asta. DAr mi s-a facut putin scarba. Am citit pe blogul lui Ioan T Morar (care de altfel imi place la nebunie) ca TRU o sa ramana sa scrie la Idei in Dialog. Ioan T Morar ii indemna pe sustinatorii lui TRU sa cumpere publicatia in care va aparea ultimul amintit. Mie mi se pare ceva putred la mijloc. First of all, e putin jenant pentru ambele tabere. Buscu il face pe TRU cu ou si otet, TRU la fel ataca cum poate ca dupa 2 zile sa ramana in aceeasi ograda a trustului REalitatea-CAtavencu. Si cine e director editorial pt trust? tot Buscu. Buscu plateste inca un om si il asa sa isi exprime parerile desi nu il considera un om onest, ba mai mult,unul care primeste bani pt propaganda si TRU ramane sa iasa osul de la stapanul care l-a lovit. DAca era asa genial si cu coloana, TRU trebuia sa mearga la alt trust sa isi exprime opiniile, adeptii lui o sa il citeasca oriunde, - daca o sa il citeasca chiar si la Idei in Dialog!!! - i mean , nu ma intelegeti gresit dar nu cred ca "popolatia" pro-Basescu e fan ID. Si Buscu, trebuia sa il dea afara din momentul cand a auzit ca primeste bani de la Pd-L, nu abia acum.
CE sa cred? Ce sa spun? Are vreun rost sa ma stresez pana la urma? Nu e ca si cum nu mi-am pierdut total increderea in media romaneasca - si asta nu de azi de ieri. Am vrut totusi sa imi exprim in scris oful.

Niciun comentariu: