sâmbătă, 7 martie 2009

Ma intorc in tara de tot :)


Am hotarat! ma intorc de maine definitiv in tara. nu la Timisoara insa, ci la Bucuresti. de ce o decizie asa extrema? Cosmin (OLI) Olaroiu, iubirea vietii mele a fost demis de la echipa din Arabia Saudita si s-ar putea sa se intoarca in romania!!!!!!!! Am asteptat momentul de cand a plecat acum ceva ani, am fost in soc cand am auzit ca pleaca in Asia!
Cred ca, subconstient vorbind, si eu m-am mutat din Romania tot din cauza ca el a plecat. nu suportam sa traiesc intr-o tara in care el nu aparea la stirile sportive in fiecare seara. Si cum nu am putut pleca in Arabia Saudita, am zis ca Belgia e o varianta buna :)
Bun si acum daca se intoarce in tara cred ca a venit momentul sa ma intorc si eu. Asta insa cu o conditie: sa vina Oli la mine sa ma ceara in casatorie si sa imi spuna : Nu pot trai sau antrena bine fara tine. Insuccesele de la Steaua si din Arabia Saudita se datoreaza doar faptului ca nu ai fost langa mine. Vino sa locuiesti cu mine in Bucuresti!"
Sansele sa se intample astea sunt foarte mari (duh!!!! :), dar daca totusi nu se intampla, trebuie sa va marturisesc ca nu ma intorc in tara. Ar fi prea dificil sa traiesc in acceasi tara cu el si sa nu fim impreuna!!! :)) As plange in perna in fiecare noapte.
Oricum, Fortza OLI! fortza Poli! :))) - sau ma rog ceva de genul. sper ca suna fotbalistic enough!

P.S. - iubirea mea pentru Olaroiu este reala, dar acest post nu este! :)))

Niciun comentariu: