joi, 8 ianuarie 2009

Ultima luna

Da da, sunt inca vie. Nu am scris de vreo luna, pentru ca nu am avut timp/dispozitie/inspiratie. Vacanta se apropie de sfarsit, lucru pe care eu inca nu sunt dispusa sa il accept!
Scurt inventar pe decembrie2008 -ianuarie 2009:
- 30 de ore de condus (rezultatele se lasa inca asteptate) pentru la cele 21 de primaveri ale mele nu este acceptabil sa nu fiu in rand cu lumea! :) Sala am luat-o, iar la oras va rog sa imi tineti pumnii pentru ca il dau pe lucky 13!
- noi obsesii pentru show-uri de pe Travel&Living: Jon & Kate + 8 (viata unui cuplu care are un set de gemene si un set de sextuplii) si Miami Ink (viata artistilor de la un salon de tatuaje din Miami, FL)
- multa MULTA mancare pe care o regret de fiecare data cand ma intalnesc cu oglinda
- discutii cu propria-mi persoana despre viitorul meu (vedeti post-ul Andreei, de mai jos)
- Un revelion reusit, in compania unui grup select: Buburuza Silvia, Fairy Andreea, Tiganca Alecsis cu perechea de aceeasi etnie, Mark , Gheisa Aniela, Pinocchio (Victor), Mario si Luigi (Giulan si Ciungu).

Poze nu pun - sunt asa de oribila in ele incat nu vreau sa ma compromit pe blogosfera.

Cam atat deocamdata: promit ca ne vom relua activitatea odata cu intoarcerea in Bruxelles. Atunci poate apuc sa injur putin toate rahaturile care nu se mai termina in tarisoara noastra draga, prin mama Rusie si prin Israel si Gaza.

Un comentariu:

Răzvan spunea...

Şi mie îmi place Miami Ink. Nu vrei să-ţi faci tatuaj, acum că tot te uiţi şi îi urmăreşti pe ceilalţi cum îşi fac? Tot mă bate gândul, dar... eu vreau acolo, în Miami, să-mi fac... nu la tipu de la mine din bloc (e salon de tatuaje la mine în bloc)...