vineri, 30 ianuarie 2009

All the small things...


Poza am gasit-o pe google si mi s-a parut foarte draguta, luni o sa pun altele facute de mine in Paris, nu la fel de expresive insa, pentru ca (spre deosebire de tati) nu am talent la facut poze.
In afara de faptul ca vreau sa ma laud ca o sa imi petrec weekendul la Paris:) am vrut sa va povestesc despre Eurovision, nu stiu daca multi mai urmaresc concursul dar eu sunt o fana inca de mica :) Era un moment de familie pretios, tot timpul eram eu, Silvi, mama si tata in sufragerie si ne uitam la TVR si ne dadeam cu parerea de melodii, si chiar sunam pentru melodia preferata (cheeesy enough? ). E unul din momentele care imi lipsesc acum ca am crescut si am semi-parasit cuibul parintesc :) asa cum imi lipseste sa ma uit la patinaj artistic cu silvi si Dedi (unul dintre bunici) si sa ghicim din ce tara provin patinatorii :) si sa ne uitam cu Mima (una dintre bunici) la campionatele de gimnastica si la Mamaia :) Stiu ca o iubeam pe Angela Similea, eram fana ei infocata! Imi placea cum arata, cum canta, cum se imbraca (avea rochiile de scena din America :)
Asa ca am ascultat si anul asta, pe net insa, melodiile din semifinale si sunt asa dezamagita! Nu imi plac decat doua melodii din 24 sau cate sunt. si astea imi plac pentru ca sunt sappy si cheesy si plouate (gen BSB) si se potrivesc cu starea mea in ultimele saptamani.
Si pe langa asta, cei doi interpreti sunt si din Banat.
Alin Nica - Don't leave
Alin Nica este primarul din Dudesti :). imbracat in blugi, cu esarfa in carouri si haina de piele arata bine, dar tot nu pot sa nu ma intreb oare la Dudesti la primarie cum se imbraca? Oricum, ma bucur ca un baiat asa tanar a ajuns primar si ii doresc succes si in activitatea muzicala si in cea politica.

Floriana Pachia- take the chance
Floriana a fost eleva la CNB. Nu o stiu personal dar o stiu pe maica-sa destul de personal avand in vedere ca a fost profa mea de engleza in liceu si am avut ceva meciuri grele de jucat cu ea -if you know what I mean :) Melodia e draguta si cheesy si vrea sa fie empowering. Nu pot sa ma pronunt daca e sau nu empowering dar stiu ca mi se pare dragute primele 2 versuri din refren. Asa ca maine prin Paris:
" I can be strooong but I can breaaaaaaaaaak
I can be frail but never faaaaaaaake
It's my moment noooooow
I'll take the chance I goooooootta take"

Bisous mes amis :)

Niciun comentariu: