luni, 23 februarie 2009

“Where words fail, music speaks.”

Alice ne-a dat o leapsa perfecta pentru ca tocmai vream sa scriem despre muzica. :) De fapt vream sa scriem ceva despre muzica in spaniola, cat de mult imi place mie si ce mult o uraste Flavia :)
Eu cand sunt trista ascult muzica in spaniola. Da stiu, nu e un motiv de lauda si nici de recunoscut public dar...asta sunt eu, cheesy si penibila ( in sensul muzical! doar aici recunosc, in rest nu accept penibilitatea la nici un nivel, la nimeni si mai ales la mine!). Sper sa nu ma desconsiderati de acum inainte :)
Imi place muzica spaniola de dragoste! na! am spus-o :)Imi place pentru ca in melodiile astea el o iubeste tot timpul pe ea nespus, pentru ca sufera pentru ea de innebuneste, pentru ca ii este dor de ea si nu suporta sa o stie departe, pentru ca iubeste tot la ea si tot asa. Stiu ca nu e adevarat, stiu ca nimeni nu poate sa iubeasca sau sa sufere atata pentru iubire,si stiu ca iubirea nu e chiar asa cum o canta ei, stiu ca e telenovelistic STIU!STIU!STIU! si cu toate astea nu pot sa nu ascult melodiile.
Bun, ma rog, sa purcedem cu leapsa sa vedem cum am ajuns eu sa ascult melodii in spaniola (involutia deci :)
Cand eram mica adormeam cu Ciobanas cu trei sute de oi si cu Vrabia de Phoenix. Mama si Mima ni le cantau in fiecare seara. Abia acum imi dau seama cat era de trista era melodia celor de la Phoenix. Aproape tot timpul cand o ascult lacrimez, nu stiu daca din cauza versurilor sau pentru ca imi aminteste de copilarie.
Dupa sar direct la perioada Culture Beat si al sau Mr VAin! Am fost obsedata de melodia asta! o cantam cum puteam, nu pricepeam ce zice dar era viata mea! In aceeasi perioada eram cu sora-mea obsedata de La Bouche, Mr. President si melodia Casablanca (nu stiu cine o canta). Stiu ca mergeam la Orsova in piata si cumparam casete piratate si le ascultam la casetofonul nostru nou Philips primit de tata din Olanda.
Nu o sa uit niciodata placile cu Madalina Manole. Silvi nu era mare fan, dar eu o iubeam din toata inima. Ascultam placa aia ca nebuna. Madalina, fata cu parul de foc era idolul meu in viata. Fata draga nu fii trista era melodia vietii mele. " Fata draga nu fii trista fiindca e pacat, fara lacrimi nu exista dor adevarat, dar se zvanta nori in soare, lacrima usor si surasul reapare, cald si-nfloritor!Asa au fost si vor fi , cararile inimii, asa se-ntampla ori de cate ori iubim,a i sa-ntelegi mai tarziu si-ai sa-mi dai dreptate stiu, fruntea sus,
si-mpreuna sa zambim! " :))
Si daca tot am ajuns la slagare si muzica usoara, Angela Similea era si ea preferata mea :) Cum putea sa se imbrace la Mamaia!!! Ce rochii!! Ce superbe rochii :)
Apoi, tin minte drumul spre Brasov de la Campulung (unde avem niste rude) - peisaje divine asezonate cu Wish you were here de la Rednex.
A si BUG Mafia a fost o obsesie inca din a 4-a. Imi amintesc ca aveam casete cu ei si Genius si le ascultam si seara la culcare. Si imi amintesc ca ziceam , Doamne Silvi, noi ne spunem Ingerelul (rugaciunea de seara :) si dupa ascultam injuraturile de la BUG :)) Ma simteam prost :)
Sa nu uit de Spice Girls si BSB :) BSB nu ne-a placut asa mult, abia in gimnaziu cand au reaparut cu Shape of My Heart au devenit draguti. DAr Spice Girls erau viata noastra in clasa a 4-a. Aveam agende cu ele, creioane, gume de sters. Eu o iubeam pe Posh Spice, o adoram. Acum o reneg, nu are nimic din ce am crezut eu ca avea!
Si vara la Orsova, Dunarea si Modern Talking! (Doamne unde mi-a stat capul!)
In gimnaziu ...nu mai tin minte ce ascultam. Oricum nu am fost nici eu nici sora-mea mari fane ale unui anumit gen. ascultam orice daca suna fain. Nu are rost sa mentionez de ASIA si Andre ca mi se face si mie pielea gaina :)
Dar un mic hint: Da-mi noptile- napoi si zilele senine
Da-mi visele-napoi, de amintire pline :)
Si pe ritmuri de BLUE a venit si liceul. In liceu, de toate si nimic. Tin minte Vama Veche si Curva Regimentului (mi-a placut foarte mult, fara niciun substrat totusi :))
Lenny Kravitz cu Believe in Me, Holograf cu Romeo si Julieta si Robbie Williams cu tot ce canta! Robbie a fost marea mea iubire, Supreme mi s-a parut superb, Angels imi da fiori si acum :) In rest imi place tot si nimic, de la Sugababes la Placebo si de la Katie Melua la Lil Wayne. Si imi plac mult Bic Runga si John Mayer. In rest, la radio, mai ales cand conduc, cant orice, imi amintesc ca in iarna cand am fost acasa All the single ladies ma punea in the mood :))) - presimtiri ceva? :) !
Si daca tot am vorbit la inceput despre muzica in spaniola, preferatii mei sunt Sin Bandera (fara doar si poate ii iubesc!) Alex Ubago si Axel Fernando cu Amo :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ay Dios mio. Si mie imi plac Sin Bandera de ma rusinez. :P Au ei un fel, asa cum zici tu, ca iubesc femeia aia pana o sleiesc de puteri.

Da' chiar daca nu mai simt demult o dragoste de-aia de te doare, pe ei, pe spanioli (mexicani, venezueleni, etc) ii cred in stare de atata iubire.

Andreea spunea...

da stiu , sin bandera sunt pur si simplu sublimi!!!