vineri, 17 aprilie 2009

De Pasti

Asa ma bucur ca plec la sat azi! Mi-a reinviat pasiunea pentru rural dupa ce am citit anul trecut Bal Mascat. De atunci tot sper sa ajung la sat, sa mananc branza si ceapa fara sa ma simt mai putin domnisoara :), sa stau cu picioarele in rau, sa dorm pe sezlong in curte si sa ma trezeasca Nea' Petrica de vis-a-vis cu tipetele lui frustrate indreptate spre o vaca pe care o cheama Domnita :)
Plecam, ca de obicei, cu un bagaj de haine de persoana, si 10 bagaje pline cu mancare (interesant e ca oricat am manca la sat, tot ne intoarcem cu mai multa mancare decat am plecat!)

Va las, trebuie sa imi fac bagajul. Bunica-mea imi tot zice sa 'ma imbrac frumos' de Pasti. Realizeaza si ea ca in curtea bisericii de la sat se aduna toate personajele din Gossip Girl, si daca nu sunt impecabila, voi fi linsata!

Curaj gaina, ca te tai! Mielule, pentru tine e deja prea tarziu!

Niciun comentariu: