marți, 4 august 2009

Ciorapi

Buna, sunt Andreea si am o problema cu ciorapii!
Asa cum spuneam ca pantofii la baieti sunt importanti si ciorapii pot sa fie un turn off - si la fete si la baieti.
Ciorapi oribili sau ciorapi prea largi sau ciorapi prea rupti sau ciorapi desperecheati sau ciorapi decolorati, you name it, they make me SICK! Dar nimic nu ma face sa vomit mai rau decat ciorapii cu dungi la fete! Daca sunt si pana la genunchi sau asa, STAY THE HELL AWAY FROM ME!!!!!!!
Alti ciorapi horror sunt aia cu bulinute la fete care mai au si danteluta la glezna!!! Can this get any WORSE?
Cand vorbim despre ciorapi trebuie sa mentionam bineinteles despre vestitii ciorapi albi la pantalonul negru de stofa! Dude, only Michael Jackson could pull that off! Asa ca daca nu esti Michael si nici holograma lui (by the way mi se pare super scarbos faptul ca familia lui vrea sa faca concerte cu holograma lui!!!!) te rog din suflet nu mai fa greseala asta!
Ciorapii lungi la fete ii iubesc! As vrea sa am sute si mii, de culori diferite, cu forme diferite, din materiale diferite, you name it, I WANT THEM and probably already own them.
Daca tot veni vorba de ciorapi, apropos de nimic si..... ajungem la leggings tin sa fac un anunt de maxima importanta pentru toate proastele de la noi: Leggings nu se poarta fara nimic peste!!!!!!!!!! Nu porti asa ceva si ai o bluza prea scurta si fundul iti este acoperit doar de leggings! NONONONO! Aia nu sunt meniti sa fie pantaloni, oricat de sexy crezi tu ca esti si oricat de bombat iti este fundul (asta cu fundurile bombate ott pt tine, Dani!)
Na, ideea este sa aveti grija ce ciorapi/sosete purtati pentru ca s-ar putea sa dati de cineva ca mine care O SA RADA DE EI! :) Ma rog, nu e chiar asa grav, daca ai alte calitati poate te iert:) Am iubit pe cineva cu tot cu ciorapii lui odiosi si daca ar fi avut ciorapi fancy trancy nu ar fi fost asa de perfect :P
Si acum niste poze pe care le-am cautat pe Google:

Asa DA! :


Asa NU! :






ACEST POST ESTE PENTRU TINE!
L.E.: si pt tine si pt tine si pt tine....

13 comentarii:

Anda spunea...

:))
Cred ca m-ai detestat macar un moment cand m-ai vazut sambata cu ciorapii roz pana la genunchi :P noroc cu rochita care a mai salvat din situatie.
Mie-mi plac! Na, am zis-o si pe asta, dar stiu ca you can not hate me forever! :P Si am si o gramada de perechi dinastea pana la genunchi, de diferite culori. Cu dungi orizontale nu, ca nu-mi plac, dar cu dungi verticale da [monocolor, ca nu-s papagal]!
Aia cu buline mi se par odiosi... chiar poarta cineva asa ceva?!?
Dar de ce imi plac mie ciorpaii de genul asta? Pai am o fantezie ca odata o sa ma costumez in gothic lolita, cu ciorapi pana peste genunchi [cu dantela! stiu horror] si portjartier... poate parea un pic freaky, dar de mult imi place. Sau pot sa fie si leggings, ca si aia merg [si imi plac, apropo].
[Oh, si poza mea de avatar e cu ciorapi dinastia odiosi, fir-ar :P]

Andreea spunea...

hahaha! aia de sambata erau draguti!!!!!!! eu nu am nimic cu astia pana la genunchi, am cu astia care is cu dungi si pana la genunchi :)

Dani spunea...

mamă, ce muza ai făcut din mine!
Andreea jos pălăria in fata ta. O scrii un post și despre pălării acuma?

Andreea spunea...

hmmmmmm.....eu sunt strongly opinionated dar chiar despre palarii nu cred ca am vreo opinie asa ca....

Richard M. Ilie spunea...

Pentru Miiine? Sau Dani! Linkul e totusi spre comentul meu si deh eu m-am legat de sosete mai devreme deci e normal sa fiu vizat. In fine nu conteaza, fetelor care cititi pe-aici nu ascultati ce zice de legginsii aia. Purtatii asa cum vreti, preferabil fara nimic deasupra, cu fondurile bombate! Pentru Dani si fericirea lui!

Ps poza cu ciorapii aia murdari de pe jos sigur e de pe net? Pare foarte home made :))

Andreea spunea...

pai de aia ii artistica poza richie, ca au facut-o sa para home made :) -ca la mama acasa :) par totusi destul de mari,nu cred ca mi-s buni :) oricum, linkul trebuia sa fie pentru dani,el s-a intristat la postul meu anterior si am vrut sa ii dau ceva blank care sa nu ii provoace emotii tari :) -oricum postul este pana la urma pt toti, daca era doar pt Dani, il faceam privat :P
Si richie, te rooogggg, fii si tu mai picky cand vine vorba de fete, chiar dinastea fashion no no's sa iti alegi???? :)))

Zuzu spunea...

Well, my thoughts exactly !!
Thank youuu, thank youuu!!!
Asa, acum sa zic si eu.
Sminteala mea in materie de ciorapi e si mai rea.
Am o problema cu sosetele oricum altcumva decat 'uni'. Si daca nu sunt albe si minunate, trebuie sa fie o culoare si un material cat de cat nobil.
Asta daca nu e, totusi, o tinuta care sa merite o derogare.
Apoi, la barbati, crima...
Sandale cu sosete...., sosete cu slapi, sosete nepotrivite la culoare si material cu pantalonul, adidasi cu sosete pana sub genunchi...toate astea sunt...cum sa zic, the kiss of death.
:-)

Andreea spunea...

ah, ah, ah! sosetele pana la genunchi la adidasi!!! cum sa le uit, divinele!!! - si nu e the kiss of death daca ai sosete pana la genunchi ca nu ajungi in niciun caz la kiss kiss hug hug cu asa un om :))))

Zuzu spunea...

da da da, corect corect! :-)))

Richard M. Ilie spunea...

Ce vrei sa spui Andreea? Sa-mi aleg fetele dupa sosete? :))

Andreea spunea...

haha! ar fi o idee interesanta richie dar nu merg totusi asa departe:) ziceam sa nu iti alegi una care poarta leggings pe strada drept pantalon :) Oricum, sa vii la una si sa ii zici , well, arati super bine, imi place cum gandesti, imi plac ochii tai dar ai niste sosete ingrozitoare asa ca.... :))) Sorry! Next! :)))))

Ioana Ionescu spunea...

Sunt perfect de acord cu corapii.Urasc tipele de 17-18 ani care isi impeletesc 2 codite, isi pun "ciorapei" roz pana la genunchi si pleaca cu bicla prin parc.
WAKE UP PEOPLE!!!Nu aveti 5 ani....

Fffff misto blogul tau...te mai citesc....

Andreea spunea...

mersi jo!suntem doua de fapt care scriem pe blog :) ne bucuram ca ne citesti:)