vineri, 19 iunie 2009

Slagarele vietii :)

Eu sunt un om al obsesiilor asa ca era absolut normal sa am si obsesii muzicale. De obicei, am o obsesie pentru o anumita melodie pe care o pun pe repeat over and over again. Cateodata insa, am o obsesie pt un anumit stil, pt melodii intr-o anumita limba sau dintr-o anumita perioada. De obsesia mea cu melodiile in spaniola v-am vorbit deja, despre obsesia cu cele in franceza la fel, asa ca a venit randul melodiilor romanesti. Si nu orice fel de melodii romanesti, adevarate slagare de pe la inceputul lui 90 cand eu si Silvi asteptam vara nu doar pentru ca puteam sa stam toata ziua pe strada la joaca ci si pentru ca venea Festivalul Mamaia!!!!!
Urmaream festivalul cu religiozitate alaturi de bunica si cred ca erau singurele seri din vara cand eram in casa si nu ne jucam ascunsa pe intuneric! (which of course was wayyyyy cooler than ascunsa pe timp de zi!)
Mamaia era prin august, mai aproape de sfarsitul verii asa ca era in noi urma unui inceput de nostalgie pentru vara care a cam trecut, amestecata cu bucuria fara margini de a o vedea pe Madalina sau pe Laura sau pe Angela :)Vara incepea pentru noi cu prima julitura pe genunchi(tratata cu grija de bunicul medic:) si se cam termina cu Mamaia.Mamaia era vedeta verii si o asteptam cu mare entuziasm si totusi inconstient nu ne doream sa vina pentru ca inseamna ca toamna se apropie.
Sentimentul asta o sa il numesc eu momentul Mamaia -ca si asa mi-a placut cum a inventat Paler momentul Waterloo. Momentul Mamaia e de fapt momentul cand ajungi la destinatie si nu poti sa te bucuri complet pentru ca stii ca ala este pe langa momentul mult asteptat, sfarsitul drumului. Pana la momentul acela erai mereu insufletit de AMR, mai putin, mai putin si... Cand ai ajuns in ziua X, ziua X se consuma, vezi cum curge mai repede clepsidra si stii ca nu te mai asteapta ceva mai fain dupa - cel putin pt ceva timp. Si la nuvela era la fel,nu? dupa punctul culminant nu mai exista decat deznodamantul/ sfarsitul. E foarte probabil sa nu simtiti ca mine si sa va bucurati mereu si complet de orice punct culminant si atunci sunteti niste perfecti. Eu nu prea pot. Bun asta nu inseamna ca nu ma bucur de astfel de momente avand in vedere ca in viata mea, ca si a voastra banuiesc unele faze au ajuns la final fara sa mai treaca prin punctul culminant deloc.
Bun si acum sa trecem la muzica!
Aveti astfel aici, pe tava, melodii pentru mine si pentru toti ceilalti care stateau lipiti de televizor cand incepea Festivalul Mamaia :) Accesul la melodii este permis si celor care nu au fost fani Mamaia, dar asta doar din cauza ca sunt eu un om bun si darnic!

Madalina Manole - obsesia mea cand eram mica:

MADALINA MANOLE - VINO, DRAGOSTEA MEA!
Asculta mai multe audio Muzica


Madalina Manole - Tu N-ai Avut Curaj
Asculta mai multe audio Muzica

Angela Similea- care avea rochii din State si era o aparitie la Mamaia :)


angela similea
Asculta mai multe audio Muzica


.:: Angela Similea-Sa Mori De Dragoste Ranita ::.
Asculta mai multe audio Muzica

Laura Stoica


Laura Stoica - Un actor grabit
Asculta mai multe audio Muzica


Laura Stoica - Mai frumoasa
Asculta mai multe audio Muzica

Loredana Groza


loredana groza buna seara iubito
Asculta mai multe audio Muzica


loredana groza - zapada palmei tale
Asculta mai multe audio Muzica

Mirabela Dauer


Mirabela Dauer-Fotoliu din odaie
Asculta mai multe audio Muzica


Mirabela Dauer-Floare alba,floare albastra
Asculta mai multe audio Muzica

Adrian Temisan


Aurelian Temisan - Cine oare
Asculta mai multe audio Muzica

Gabriel Cotabita


Gabriel Cotabita - Noapte albastra
Asculta mai multe audio Muzica

Adrian Enache


adrian enache-te iubesc
Asculta mai multe audio Muzica

7 comentarii:

Andreea spunea...

nu iti iert masacrul asta! Flavia, care e prea lenesa si imbibata de lichior ca sa mai intre pe profilul ei! va pup pe toti cei care meritati!

Razvana Popa spunea...

Dragele mele...de mult am vrut sa va las un comentariu dar nu cred ca am fost niciodata atat de inspirata ca acum...imi place mult tot ce scrieti!
Acum sa trecem la subiect...Andreea, eu si sora-mea eram cele mai mari fane ale festivalului de la Mamaia...era ca o mica vacanta pentru noi, asteptam cu sufletul la gura sa inceapa sa vedem cum e lumea imbracata, sa facem si noi show-ul nostru de acasa (playback dupa ceea ce cantau aia la TV) s.a.m.d...stii tu.
O lunga perioada dupa ce am mai crescut si noi nu prea am mai fost interesate de acest gen de muzica...dar..dar inevitabilul s-a intamplat si eu am plecat departe...si vreau sa-ti spun ca de cand sunt aici, de fiecare data cand ne strangem intre romani (avem o gasca de vreo 10 romani) si bem 1, 2, 3...x pahare de vin ascultam pe you tube doar muzica de genul si spre surprinderea noastra chiar si muzica populara gen...Trandafir Moldovenesc, Frumoasa-i vecina noastra...dinastea...incearca fiecare sa-si promoveze zona de provenienta :)). Iti dai seama ca printre noi se mai gasesc de multe ori si alte natii care, saracii, ar incerca sa puna si ei o melodie din propriul folclor...dar nu au cu cine. Si se mai trezesc cu niste afirmatii gen.. hey..now play Busuioc de prin Banat :)))))))
Deci da, ideea era ca intotdeauna ne intoarcem la origini. Va pup pe amandoua si sunteti niste divine

Flavia spunea...

si noi in primul an de faculta ascultam cu grupul de bulgari changa - o combinatie oripilanta intre manele bulgaresti, manele romanesti, pop si folk (nu ca astea au vreo legatura cu slagarele Andreei:).
eu mai eram obsedata si de Doamne ocroteste-i pe romani! ca sa vezi ce radacini adanci am!
si noi te pupam pe tine!!!

Andreea spunea...

razvana!!! mersi pt comment si ca ne citesti! asa o draguta:)) si da!!! mamaia era ceva wow wow wow! te pupam!

"i'm not a doctor.just a dentist" spunea...

A-m vrut sa citesc postul, dar a-m vazut "loredana groza" si "angela similea"..asa ca a-m sarit peste.cah!

Andreea spunea...

nu m-ai lu-a pe-ste picior personajul acela cu cra-timele astea! :)))

Beat it! spunea...

nu stiu despre ce vorbesti, Andreea.nu iau pe nimeni peste picior.asa am fost eu educat.asa am fost invatat sa scriu.daca vrei sa vezi dezastre si sa te minunezi la cat e de plina tara(implicit Timisoara) cu prosti, intra pe Tion si citeste un comment la intamplare :P

"As far as I knew white women were never lonely, except in books. White men adored them, Black men desired them and Black women worked for them."