marți, 16 iunie 2009

Ma obsedeaza, deci folosesc

What'cha talkin' about?

Vorbesc despre indobitocirea mea sustinuta datorita orelor petrecute facand teste si jucand Mafia Wars pe Facebook. Vorbesc despre H&M, care inca (YESSS!) nu se gaseste in Romania (fac spume ca Inditexul a impanzit mall-ul!!!), despre cum setul de la Stila e asa de super ca nu ma mai machiez decat cu degetele. Va mai spun si ca dragutul meu laptop Toshiba a indurat toate torturile la care l-am supus (si il pup pentru asta) si despre cum imi place mie sa mestec cate 3 lame deodata.
Si, sa se inteleaga din start ca niciodata Cola Light nu va egala Pepsi Light!!

Andreea, esti o draguta ca de obicei, ca imi lasi mie onoarea! Leapsa merge la Razvan - ca e in sesiune si are nevoie de 5 minute de pauza, la Anda, care e perfecta (si uraste si barbatii, deci e si semi-zeita!) si la Lenebarbie, ca de mult nu ne-am mai lepsuit!

3 comentarii:

Flavia spunea...

si eu urasc ca nu avem H&M in timisoara dar am auzit ca cica se deschide pana la anu :)
P.S. cola e mai buna decat pepsi,nu stiu sigur la light but still cola is the master :))

Flavia spunea...

aaaa....am vazut ca ai precizat ca light! my mistake :)

The earth song spunea...

Votca e mai buna decat orice lait din tara asta.(asta ar zice unii-nu dam nume...eu personal ador un gin bun sau un whiskey si mai bun)

"A woman uses her intelligence to find reasons to support her intuition"