marți, 19 mai 2009

Un ceai de valeriana, va rog!

am terminat licenta, am terminat examenele sunt pe plaja in Spania si nu pot sa ma calmez! nu pot sa nu fiu stresata!
Vai! am uitat sa pun tabelul ala in licenta!!!!
Vai am uitat sa scriu aia!!!!
Vai ce nota iau????
Vai dar la examenul de la managerial trebuia adaugat si depreciation la calcule!!
Vai dar am scris W. Wilson in loc de Chamberlain!!!
Oare rezist sa nu imi tai venele pe verticala pana aflu rezultatele???????

nu! e clar ca eu sunt bolnava la cap si trebuie sa fac ceva. ce doamne dumnezeule imi trebuie mai mult de atat??? Sunt in Spania, la plaja, fain afara, cu prietenele mele cele mai bune (daca ar fi si silvi ar fi perfect)haine ieftine si divine care asteapta sa fie cumparate, tinto de verano rece ce asteapta sa fie baut,mancare extreeeeem de buna -de la caracatita si rechin la chorizo :)) si eu nu pot sa ma relaxez. nu pot sa profit "la maxim". :)
Nu am calitatea asta de a fute vremea in liniste si pace! AAAA! sa nu credeti ca nu am calitatea sa fut vremea, la asta sunt profi -profi, dar nu pot sa fut vremea ok. eu am mereu un motiv sa plang, sa ma plang, sa ma stresez. si subiectele sunt foarte multe, si daca viata mea personala si "educationala" sunt toate ok si bune si frumoase, scot la inaintare ipohondria, care doamne ajuta e un izvor nesecat de stres - ca doar sunt atatea boli in lume, nu?

Ma simt si prost, ca am atatea lucruri bune si extrem de bune in viata mea si eu imi mananc creierii si ficatul cu tot felul de cai verzi pe pereti si tot felul de probleme imaginare.
Eu stiu ca am multe de schimbat la mine, dar multe nu prea vreau eu sa le schimb.
Dar asta daca as putea as face-o. Daca ar exista o operatie pe creier (sigura!) care sa imi intinda nervii sau pur si simplu sa ma faca semi brain dead cred ca as fii foarte fericita. Nu erau prosti astia din Biblie cand spuneau ca fericiti sunt cei saraci cu duhul!!!!
Are si Flavia un dar dupa care tanjesc, ea poate sa isi blocheze creierul pentru cat timp e nevoie. adica, la nevoie, sa isi lase creierul BLANK! de ce nu pot sa fac si eu asa?
De ce sa nu fiu si eu lejera? De ce sa nu iau si eu lucrurile asa cum vin? Nu, eu trebuie sa caut in orice un stres ca sa nu pot sa ma bucur de ce am.
Stiti melodia aia de la Coldplay care spune You got what you want but not what you need? na pai la mine e exact invers. I def have what I need dar se pare ca nu am what I want. Si nu ar fi greu sa am si ce vreau daca as stii cu adevarat ce vreau. Incerc sa ma mint, da, sunt trista pentru ca nu mai am prieten, nu mai am pe cineva care sa ma iubeasca si sa il iubesc si eu. DAR! eroare fatala! nu e asta motivul deloc! am avut slava domnului timp de cinci ani o super extra iubire care mi-a dat sute de motive de fericire si tot stresata am fost. tot am vazut kkt in orice, tot am cautat probleme care nu existau in viata mea si tot asa. Deci un prieten nu e solutia.
Asa ca va las in scris!!!! VREAU SA MA SCHIMB! VREAU SA NU MA MAI STRESEZ! VREAU SA MA BUCUR DE CE AM! VREAU SA FIU "CHILL" :))
Daca stiti cum sa fiti ZEN, faceti o fapta buna si dezvaluiti-mi si mie secretul!

10 comentarii:

Paul spunea...

L-am indrumat pe Ionesta sa iti impartaseasca secretul lui.....as putea sa o fac eu dar nu ar fi fair....e totusi secretul lui.

Victor spunea...

Hai ca dupa cateva Mojitos iti revii :))

Dani spunea...

pai Andreea uite cum faci, data viitoare când vi în România iți fac cunoștință cu 2 persoane. Dupa ce ii vei cunoaște cât de cât ai sa iți schimbi viziunea asupra vieții într-un mod pozitiv. Știu ca e greu dar te rog sa ai încredere ;). NU sunt deloc ironic!

Andreea spunea...

:))) mersi pentru sfaturi!!!!! deci, planul e urmatorul: mojitos intr-una pana vin acasa si ma intalnesc cu ionesta si prietenii lui!
Paul, mersi ca te-ai gandit la mine si l-ai indrumat pe ionesta sa imi impartaseasca secretul:) asta era?

Paul spunea...

Exact.Si spre surprinderea ta eu nu sunt printre cele 2 persoane:P

Andreea spunea...

paul dar de unde stii ca eu credeam ca tu esti printre cele doua persoane? :) nici nu mi-a trecut prin cap :P

Răzvan spunea...

Dragă Andreea; trebuie doar să priveşti parte bună a lucrurilor, partea plină a paharului and so on... nu trebuie să o iei ca pe o schimbare radicală în viaţa ta;
Gândeşte-te aşa: când treci strada: te uiţi în ambele direcţii; aşa tre să faci şi cu "problemele" nu trebuie să dramatizezi la absurd dar nici să nu le dai importanţă (cum fac eu).
Eu cred că nu vrei... cred că-ţi place agitaţia asta.

Să mă vezi la examene: toată lumea roşie de emoţii, io relaxat cu căştile în urechi căscând, ofticat că a trebuit să mă trezesc. Ne pun în bancă toţi tocilarii cu întrebări tâmpite gen: "am voie să-mi mai iau o foaie dacă mi se termină?", sau "pot să ies afară dacă mă fac verde şi leşin?"...Stau liniştit 2 ore şi încerc să mă concentrez la o lucrare despre care nu ştiu prea multe... şi cu calmul ăsta în sânge iau 9 :D That's the way you go to school :D. Asta funcţionează pentru mine. Zen, cum sunt eu nu cred că pot să te învăţ să fii, un sfat ar fi să-ţi găseşti un prieten sau un hobby (în afară de Facebook :)) ) care să îţi atragă atenţia de la "probleme".

Andreea spunea...

:)))) razvane!!!!! sa imi gasesc un prieten sau un hobby :))))hahaha
sa nu ma intelegi gresit, eu la examen is foarte calma, cand ajung in clasa is cea mai calma. cand scriu ña fel. dupa ma sstresez!!! ca am gresit acolo, ca nu stiu ce. bine ca dupa tot aflu ca iau nota mare dar.... uffff

CS=caransebes ? spunea...

Fata! Invata la Leretter si da examenul cu el.dupa aceea viata e "a piece of cake", cum zicem noi la Romania :) Hai cu protetica!
PS: ae, ao, sa moara Dinamo!!!!!!(a zis Jita - a se citi fibisan- ca daca nu ma scoate altceva din faculta asta, ma scoate microbist;).
PS2: si eu sunt un pic ipo...dar mai am si calitatea flaviei de a-mi bloca creierul.1-0 pt mine.hai Poli!!

:P remember: "The best things in life are free" (pentru restul exista MasterCard-am voie sa fac reclama pe blog, nu? :P )

Akirah1337 spunea...

Vrei sa te schimbi ah? Ia de aici...cauza tututor problemelor - daca gasesti in vointa ta de schimbare puterea necesara: http://www.youtube.com/watch?v=pPWUFUPykk0