luni, 8 decembrie 2008

Invatati! invatati! Invatati!

Ca bine spunea Lenin! daca as tine si eu cont de ce spunea el si as invata in timpul semestrului poate ca acum nu mi-as zbura creierii ca nu am timp sa invat!! si poate ca acum nu as dormi 4 ore pe noapte :( -poate 4 ore vi se pare mult in sesiune dar poate ca voi nu iubiti somnul asa cum il iubesc eu :)
Cateodata, ma trezesc doar cu gandul ca trec repede peste zi (merg la ore, mananc, mai povestesc ceva) si ma pun din nou sub patura si ma culc :) Si nu, nu sunt depresiva, nu imi urasc viata, nu sunt plictisita si da! as avea multe de facut. Doar ca pur si simplu imi place sa dorm!! Asta nu inseamna ca pot sa dorm pana la 4 dupa-masa (performante dinastea au doar Teo si Flavia) dar inseamna ca sunt extrem de fericita cand ma pun in pat si realizez ca dimineata pot sa ma trezesc cand vreau eu. Chiar daca ma trezesc la 9 sau la 11 sau la 2, ma trezesc cand VREAU EU si asta face diferenta.
Cand am timp, dorm si dupa-masa, cel mai divin somn... stau ma uit putin la televizor, ascult muzica sau pur si simplu ascult o conversatie (care nu ma are ca si actor principal pe mine, desi si asta se mai intampla :)) si brusc ma pierd in plapuma si dispar in lumea viselor. Insa, somnul de dupa-masa are un dezavantaj, poti sa fii deranjata mult mai usor. Daca noapte toti dorm (sau ma rog, exista si exceptii care suna la 4 dimineata)si nu ai problema asta, dupa-masa nu e acelasi lucru. Nimeni, DAR NIMENI nu se asteapta sa dormi dupa-masa! Asa ca, mai ales cand sunt acasa in Romania se trezeste cineva sa ma sune pe mobil! Si totusi, de ce nu se asteapta, de ce dormitul de dupa-masa e lasat doar copiilor mici care trebuie sa doarma ca sa creasca! De ce nu e dormitul de dupa-masa trecut in normalitate??? adica au devenit normale atatea chestii si dormitul in timpul zilei pentru cei care nu mai sunt prescolari nu??? Cred ca este o pedeapsa pentru ca atunci cand eram mica uram sa dorm dupa pranz.
Daca tot am ajuns totally random sa scriu un post despre dormit, trebuie sa mentionez si cele 10-20 de minute petrecute in pat inainte sa adorm. Nu stiu daca altii fac asta, dar eu iubesc sa visez cu ochii deschisi inainte sa adorm(vorba vine cu ochii deschisi pentru ca ii tin evident inchisi :) incercand sa adorm!). Adica sa imi imaginez dialoguri, sa ma imaginez in diferite ipostaze si tot asa. Cred ca e o idee buna avand in vedere ca visele propriu-zise sunt random si nu poti intotdeauna sa alegi ce visezi :( De exemplu, acum vreo 2 zile ma imaginam intr-o ipostaza de care imi este foarte dor (Wink!), totul era frmuos, floricele pe campii hai sa le-adunam copii etc... si cand am adormit am visat ca era un atac terorist in metro la Bruxelles si eu si sora-mea Silvia eram prin zona :(( Si aia veneau sa ne omoare cu topoarele!!!! Deci va este atunci clar de ce ma bucur ca macar am avut un vis constient dragut!
Bun si acum si explicatia pentru acest post total idiot banuiesc: am avut azi doua examene, maine unul, miercuri doua si joi altul! si ce poti sa faci in astfel de situatii de stres??? sa dormi sau ...daca te simti prea vinovata sa faci asta, sa scrii despre dormit!! :)
P.S. Scuze celor care s-au lasat inselati de titlu :)))

Niciun comentariu: